بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آندو تیموریان در اندیشه جدایی از تیم الخریطات قطر !

جواد نكونام، آندرانیک تیموریان

هافبک تیم ملی ایران که لیگ قطر را برای حضور در تمرینات تیم ملی ایران ترک کرده است، با شرایط خاصی روبرو شده است. این بازیکن قرار است در ترکیب ثابت تیم ملی در مقابل ازبکستان به میدان برود،اما وی با شرایط خاصی به تهران بازگشته است.
براساس این گزارش، آندو تیموریان، در لیگ قطر حضور دارد اما علی رغم عملکرد مناسب و ایده آل وی، تیم باشگاهی اش شرایط کاملا ایده آلی ندارد و این موضوع باعث شده است که وی سودای جدایی در سر بپروراند.
گفتنی است، این بازیکن معتقد است که در حال حاضر و در کوران مسابقات تیم ملی، وی نباید در خصوص احتمال جدایی اش از تیم قطری، صحبتی را مطرح کند اما به نظر می رسد این اتفاق قرار است رخ دهد و آندرانیک تیموریان نمی خواهد به فعالیت خود در این تیم ادامه دهد.

شایان ذکر است، تیموریان اعلام کرده است که دستور سکوت دارد و به همین دلیل موضوع مصاحبه است و حتی در خصوص تیم ملی نیز بحثی را مطرح نمی کند، زیرا معتقد است صحبت در مورد تیم ملی باعث می شود که وی در خصوص مسائل و شرایط مربوط به خود نیز مباحثی را مطرح کند که آنرا نمی خواهد.

بزرگترین پیروزی:با اینکه استقلال با توجه به حضور نکونام و بازگشت کیا نوش رحمتی در خط هافبک کمتر نیازی به آندو احساس می کند،اما اگر قرار است آندو به ایران برگردد،به نظر من حتی اگر استقلالیها از خیر خرید عماد رضا،ادینیو و ... هم  بگذرند و آندو را برای جام باشگاههای آسیا و لیگ سیزدهم برتر به تیم خود اضافه کنن،کار اشتباهی نکرده اند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 21 / 8 / 1391برچسب:لیگ قهرمانان,استقلال,نقل و انتقالات,آندو تیموریان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com